суботу, 17 листопада 2018 р.

Список військовослужбовців, що вибули, в часі першої Світової війни, уродженці м.Збриж


Вся інформація почерпнута з он лайн бази "http://gwar.mil.ru/"



Прізвище, ім’я: Москалюк Иосиф Ант.
Звання: ратник
Військова частина: 58-й піхотний Прагський полк
Місце народження: Каменецкий уезд, м.Збриж
Причина вибуття: пропав безвісти
Дата події: 20.05.1915
Місце події: фортеця Перемишль





Прізвище, ім’я: Фурман Моисей Тимофеевич
Звання: єфрейтор
Військова частина: -
Місце народження: Каменецкий уезд, м.Збриж
Причина вибуття: хворий
Дата події: 6.02.1917
Місце події: - 






Прізвище, ім’я: Глушко Илья Данилович
Звання: рядовий
Військова частина: 465-й піхотний Уржумський полк
Місце народження: Бережанська волость, с.Збриж
Причина вибуття: ранений/контужений
Дата події: 20.08.1916
Місце події: лазарет 117 піхотної дивізії 





Прізвище, ім’я: Вертемак Тарас Иванович
Звання: рядовий
Військова частина: 410-й піхотний Усманський полк
Місце народження: бережанская волость, н.п.Сбриж
Причина вибуття: хворий
Дата події: 28.04.1917
Місце події:- 





Прізвище, ім’я: Волошин Андрей Емельянович
Звання: рядовий
Військова частина: -
Місце народження: Бережанская волость, н.п.Сбриж
Причина вибуття: хворий
Дата події: 11.03.1917
Місце події:- 





Прізвище, ім’я: Годуляк Трифон Иванович
Звання: рядовий
Військова частина: 294-й Березинський полк
Місце народження: Бережанская волость, м.Збрижа
Причина вибуття: хворий
Дата події: 28.03.1917
Місце події:-





Прізвище, ім’я: Костиев Сергей Семенович
Звання: рядовий
Військова частина: -
Місце народження: Братанская волость, н.п.Сбриж
Причина вибуття: хворий
Дата події: 8.07.1915
Місце події:-






Прізвище, ім’я: Культинский Митрофан Андреевич
Звання: рядовий
Військова частина: 108-й піхотний Саратовський полк
Місце народження: Бережанская волость, с.Сбрижа
Причина вибуття: пропав безвісти
Дата події: 21.03.1917
Місце події: село Тоболи на річці Стоход



Прізвище, ім’я: Стахов (Астахов) Матвей Венедиктович
Звання: рядовий
Військова частина: 412-й піхотний Славянскій полк
Місце народження: Бережанская волость, с.Сбриж
Причина вибуття: ранений/контужений
Дата події:під містом Дорна-Варта, 5 передовий загін
Місце події: 6.09.1916


Прізвище, ім’я: Бурдейний Феодосий Симеонович
Звання: єфрейтор
Військова частина: 53-й піхотний Волинський полк
Місце народження: Каменец-Подольский уезд, м. Збрыжь
Причина вибуття:вбитий
Дата події: 2.10.1914
Місце події: ліс Бржезіна



Прізвище, ім’я: Остапов Марк
Звання: рядовий
Військова частина: 167-й піхотний Острожський полк
Місце народження: Каменец-Подольский уезд, м. Збриж
Причина вибуття: ранений/контужений
Дата події: 20.10.1914
Місце події: річка Сан, евакуаційна комісія



Прізвище, ім’я: Савков Иван Александрович
Звання: рядовий
Військова частина: 48-й піхотний Одеський полк
Місце народження: Могилевский уезд (?), с. Збрыжи
Причина вибуття: вбитий
Дата події: 16.02.1915
Місце події: село Варихоза





Прізвище, ім’я: Арбузовский Александр Иванович
Звання: ополченець
Військова частина: 138-й піхотний Болховський полк
Місце народження: Бережанская вол., м.Збриж
Причина вибуття: пропав безвісти
Дата події: 3.04.1915
Місце події: село Уцелло




Прізвище, ім’я: Дідик Василь Дмитрович
Звання: старший унтер-офіцер
Військова частина: 190-й піхотний Очаківський полк
Місце народження: "волость Збрифе"
Причина вибуття: наскрізна рана лівої руки
Дата події: 9.03.1915
Місце події: Карпати








Немає коментарів:

Дописати коментар